Звертайтеся до Держпродспоживслужби в разі порушення прав споживача

27.06.2023

У разі порушення прав споживача та порушень антитютюнового законодавства звертайтеся за консультаціями до Головного управління держпродспоживслужби в Харківській області за адресою: проспект Науки, буд. 40, м. Харків, 61166;

Електронна пошта: gudpss@kh-consumer.gov.ua;

Телефони: (057)700-39-63, (057)700-39-65, 099-223-90-02.

Зразок скарги про порушення прав споживача

Головне управління
Держпродспоживслужби
в Харківській області

 

ПІП скаржника
Адреса скаржника
Контактний телефон
e-mail

Скарга

_______  2023 року мною за адресою:_______________________________ ,

у магазині «_____________________ » ФОП ______________________  або

(ТОВ «___________________ ») було придбано________________________

вартістю__________ грн.

У період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли

недоліки)_______________ . Звернувшись до магазину, продавець мені

відмовив у проведенні гарантійного ремонту____________________ (копія

звернення додається).

У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.

Додатки:

• копія звернення до суб’єкта господарювання,
• копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;
• тощо.

Дата                                                                             Підпис

Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.